فایل تجربيات مدون بهبود انضباط دانش آموزان در ساعت تدریس .
فایل تجربيات مدون بهبود انضباط دانش آموزان در ساعت تدریس .

تجربيات مدون : چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در ساعت تدریس بهبود بخشم ؟
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 50
فهرست مطالب
چکیده..................................................................................................................... 1
مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله ........................................................... 2
شواهد 1................................................................................................................ ..6
مشاهده.................................................................................................................. 11
پیشینه تحقیق.................................................................................................... 13
تجزیه و تحلیل داده ها....................................................................................... 16
ارائه راه حل های پیشنهادی............................................................................ 37
فهرست منابع .................................................................................................... 44
چکیده
در سال تحصیلی اخیر كه بطور تمام وقت در آموزشگاه اطهر فاضل آباد مشغول خدمت شدم ، شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم.
تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس سوم انسانی مي ناليدند و آن ها را دانش آموزاني نفهم و بي انضباط مي خوانند كه به همه چيز توّجه دارند مگر درس و تكاليفشان و اينك آن ها هيچ احساس مسئوليتي در قبال وظايف تحصيلي و مدرسه خود ندارند و تنها براي گذراندن وقت به مدرسه مي آيند و هيچ ارزشي براي زحمات معلم هايشان قائل نيستند.
خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.
کلید واژه : بی انضباطی – کلاس درس – سوم انسانی