فایل تجربیات مدون آموزشی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی .
فایل تجربیات مدون آموزشی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی .

تجربیات مدون آموزشی چگونه فرصت یادگیری را در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی تقسیم کنیم؟
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 48
فهرست مطالب
چکیده .............................................................................................................. 1
مقدمه .............................................................................................................. ...2
تعاریف و مفاهیم............................................................................................ 4
ابزارهای اطلاعاتی........................................................................................ 19
پیشینه تحقیق ............................................................................................. 19
یافته های علمی............................................................................................. 24
تجزیه و تحلیل.............................................................................................. 29
ارائه راه حل های موقت............................................................................... 30
شواهد ۲.......................................................................................................... 40
پیشنهادات...................................................................................................... 42
منابع............................................................................................................... 43
چکیده
يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار ياددهي – يادگيري را به پيش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهاي چند پايه است . در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند . تنوع پايه هاي تحصيلي ، کوچک بودن محيط کلاس ، نبود مواد آموزشي و تجهيزات آموزشي و پرورشي از جمله مشکلات و شرايطي است که در اين گونه محيط هاي آموزشي حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار مي رود که پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملکرد آموزشي معلم و فرايند يادگيري در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .
واژگان کلیدی : پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی