فایل تجربیات مدون اول ابتدایی چگونه توانستم رفتارهای نادرست دانش آموز را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم ؟ .
فایل تجربیات مدون اول ابتدایی چگونه توانستم رفتارهای نادرست دانش آموز را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم ؟ .

تجربیات مدون آموزشی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم ؟
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 41
چکیده ............................................................................................................................... 1
مقدمه ................................................................................................................................. 2
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله ........................................................................ 3
گرد آوري اطلاعات ( شواهد ا ) ........................................................................................ 6
تجزيه و تحليل وتفسيرها ................................................................................................... 11
انتخاب راه جدید به صورت موقّت ................................................................................... 16
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن ................................................................................... 23
گرد آوري اطلاعات (شواهد 2) ........................................................................................ 33 ارزشيابي تاثير اقدام جديد وتعيین اعتبار ............................................................................36
ارائه راهکارها ................................................................................................................. 37
منابع ................................................................................................................................ 38
چکیده
اینجانب ساره…………، معلم پایه اول ابتدایی با مدرک تحصیلی ……………. مدت ………… است که مشغول تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک می باشم . در سال جاری در دبستان …….. واقع در ………………………. دوران خدمت خود را گذراندم .
در کلاس من دانش آموزی به نام محمد بود که اصالتا سیستانی بود و مدت کمی هم بود که بخاطر کار پدر خود به شمال مهاجرت کرده بودند . متاسفانه این دانش آموز دچار بعضی اختلالات رفتاری ناشایست شده بود . از قبیل شلوغي کردن ، مسخره كردن ديگران، اذيت دادن به ديگر دانش آموزان ،حسودی کردن ، تنبلي ، بي حوصلگي ، فحش ، لجبازي ،سردرد بود.
در پایان با راهکارهایی که توسط خودم و همکاران اجرا شد توانستیم مشکل این دانش آموز را رفع نماییم . این راهکارها به شرح زیر است :
1- محبت به موقع و متناسب به فرزندان ودانش آموزان ، موجب كاهش اختلالات رفتاري مي شود.
2- توجه به موقع، محبت ، تقويت نكات مثبت ، پرورش اعتماد به نفس ، موجب نگرش مثبت فرد نسبت به خود و ديگران مي شود.
3- ايجاد انگيزه و ایجاد نگرش مثبت فرد نسبت به خود ومعلم و دیگران موجب بهبود وضعيت تحصيلي و رفتاری فرد مي شود.
4- بین فرزندان نباید تبعیض قائل شد .
5- بهتر است برای شناسایی و رفع مشکل از راهنمایی های صاحب نظران استفاده گردد .
6- بهتر است برای رفع مشکل ، نظريه هاي علمي و تحقيقات گذشته مورد توجّه قرارگیرد . تا داراي اعتبار مي باشد.
کلید واژه : دانش آموز – پایه اول – رفتار ناشایست – حسادت – فحش